replica rolex

replica rolex
replica rolex

2016年9月5日星期一

Royn Jump uur Style Horloge

Gedurende mijn collectie, lijken er veel van horloges die zijn gedaan in de stijl van de oude jump-uurs horloges zijn. horloge van vandaag is een van die, maar van een fabrikant die ik me de naam niet definitief uit te werken.
Het horloge is door een bedrijf dat ik heb alleen een logo voor, en dus moet een naam op basis van hun logo te bepalen. In het midden van het logo er een y in het midden van een ovale, waarbij een "O" kan zijn. Dit zou kunnen betekenen dat de naam is gewoon Ryn (met de ovalen zijn decoratief), of de 'o' is op verschillende plaatsen, bijvoorbeeld Ryon, of Royn. Zoals gebruikelijk, heeft de onderneming geen aanwezigheid die ik heb gevonden op het web, dus dat helpt niet. De enige andere verwijzingen die ik heb gevonden zijn de site Retro Wereld die Ryon gebruikt, en een eBay-veiling die Royn gebruikt. Dus, zoals Ryon klinkt als een betere naam, ik ga ervan uit dat juist is.
Het horloge is een quartz roterende schijf horloge, met een linker display. Net als bij de Deadman GV 5766 horloges ik veel over, de band wordt aangesloten op de voorkant van de behuizing, waardoor er slechts een smalle strook geval zichtbaar over het midden (met de boven- en onderkant van de behuizing verborgen achter de band heb geblogd ). Afgezien van het scherm, het gezicht leeg is, en met een geborsteld metalen afwerking voelt het prettig en minimalistisch. De achterkant van het horloge heeft alleen de naam / logo en de bouwmaterialen (basis metalen behuizing en roestvrij staal terug).
Als gevolg van het gebrek aan informatie over het merk, en de jaren '60 stijl voor het ontwerp, is het moeilijk om uit te werken een datum. Als er leek een heleboel verschillende merken nemen van de jaren '60 stijl aan het einde van de jaren '90 en net in het begin van de 00s zijn, mijn beste gok is dat het uit rond dan.
bekijk meer Horloges en breitling

没有评论:

发表评论

replica horloge

replica horloge
replica horloge